HEZKUNTZAN FAMILIEN AHOTSA

Euskadiko Eskola Kontseiluak, 2018-2020 urteko Planaren barruan, 3. helburu gisa planteatu zuen bere burua. Gizarte-eragile guztien parte-hartzea areagotzea.

Horregatik, Kontseiluak, EEKko kide diren gurasoen federazioekin eta Vitoria-Gasteiz Udalaren elkarlanean, sentsibilizazio jardunaldi batzu,  bat lurraldekatu antolatu ditu.

Familien parte-hartzea funtsezko elementua da hezkuntza-kalitaterako. Ez da mugatzen alderdi puntualetan laguntzera eta laguntzera, baizik eta familiek proiektu garrantzitsuen muinean egon behar dutela; haiei dagozkien erabakietan ahotsa euki behar dutela.

Dagoeneko jardunaldiak Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan  izan dira. Saio hauetan, adituek hausnarketen ondoren, bertaratutakoek eman zuten  erantzuna honako gai hauei:  Familiek ikastetxeetan duten parte-hartzea gutxitzearen arrazoiak eta zer ondorio ditu ikastetxeentzat, ikasleentzat eta familientzat; halaber, seme-alaben ikaskuntza-prozesuan nola parte hartzeko moduari buruzko proposamenak egin zituzten.

HEMEN, hiru jardunaldietako familien ekarpenen laburpena aurki dezakezu.

Jarraian,  jardunaldi bakoitzeko ekarpenen informazioa aurki dezakezu:

GAZTEIZKO JARDUNALDIA

Otsailaren 8an, Gasteizko Europa jauregian   “Familien ahotsa hezkuntzan" jardunaldia izan da.  Euskadiko Eskola Kontseiluak eskerrak eman nahi dizkie bertaratu ziren guztiei haien  ekarpenengatik, familien ikastetxeetan parte-hartzeari dagokionez dauden beharrak eta itxaropenak ezagutzen laguntzen baitiguzue.

Hemen ekarpenen laburpena eta jardunaldiaren bideo batzuk aurki ditzakezu:

Familien parte-hartzea areagotzeko eta hobetzeko baliagarriak izango direla espero dugu, bai guraso-elkartean eta ikastetxeko Eskola Kontseiluan, bai Denon Eskola eta FAPACNE federazioetan.

BILBOKO JARDUNALDIA

Bilboko jardunaldia Euskadiko Artxibo Historikoan, otsailaren 11n,  izan da.

Hemen ekarpenen laburpena aurki dezakezu eta saioaren bideo batzuk.

1. Ainara Artetxe

2. José Luis Pazos

3. Jose Luis Pazos.2

Familien parte-hartzea areagotzeko eta hobetzeko baliagarriak izango direla espero dugu, bai guraso-elkartean eta ikastetxeko Eskola Kontseiluan, bai BIGEn  eta FECAPP federazioetan.

Donostiko Jardunaldia

Donostiko jardunaldia  Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatean izan da, martxoaren 3an, 18:00etatik 20:30etara.

Hemen ekarpenen laburpena aurki dezakezu.

Familien parte-hartzea areagotzeko eta hobetzeko baliagarriak izango direla espero dugu, bai guraso-elkartean eta ikastetxeko Eskola Kontseiluan, bai BAIKARA  eta FEGUIAPA federazioetan.